Twój serwer Counter-Strike !!!
Pkt 1. Postanowienia ogólne :
Ka¿dy u¿ytkownik jest zobowi±zany do zapoznania siê z regulaminem i przestrzegania go
w sposób ni¿ej opisany.
Ka¿dy u¿ytkownik ma prawo sk³adaæ pro¶by oraz propozycjê co do zmiany regulaminu
jak równie¿ zmian dotycz±cych serwisu.
Pkt 2. Obowi±zki u¿ytkowników:
1. Na forum obowi±zuje ca³kowity zakaz rozsy³ania tre¶ci powszechnie uwa¿anych za
wulgarne i nie zgodne z prawem. W sk³ad tego wchodz± tre¶ci pornograficzne, rasitowskie,
religijne i innych mog±ce ura¼iæ innego u¿ytkownika!
2. Przed za³o¿eniem tematu, u¿ywamy opcji "szukaj" znajduj±cej siê na górze forum.
3. U¿ytkownicy powinni przestrzegaæ i pilnowaæ kultury osobistej,
zabrania siê m.in:
- nagminnego przeklinania i obra¿ania innych u¿ytkowników lub administracji;
- publikowania tematów innych ni¿ zezwala na to regulamin;
- definitywnie zabrania siê usuwania wpisów dodanych przez moderatorów i administratorów;
- zak³adania wielu kont (tzw. multikonto). Ka¿dy u¿ytkownik mo¿e posiadaæ jedno i tylko
jedno konto (wiêcej kont równa siê zbanowaniem u¿ytkownika i wszystkich jego kont)
- definitywnie zabrania siê podszywania pod jakiekolwiek osoby, w szczególno¶ci maj±ce
na celu obrazê lub inne tego typu rzeczy!
Pkt 3. Prawa u¿ytkowników:
1. U¿ytkownicy maj± prawo wyra¿aæ w³asn± opiniê w tematach, do których wnosz± istotne
informacje (odpowiadanie w tematach nie dotycz±cych u¿ytkownika = otrzymaniem
ostrze¿enia);
2. U¿ytkownicy mog± zak³adaæ tematy, które nie s± sprzeczne z tre¶ci± regulaminu;
3. Ka¿da obraza ze strony innego u¿ytkownika powinna byæ zg³oszona do moderatora lub
administratora forum, nie zg³oszenie tego i podjêcie w³asnych kroków mo¿e siê równaæ z
poniesieniem równych szkód jak osoba która zaczê³a;
4. Ka¿dy u¿ytkownik ma prawo "wolno¶ci s³owa"
Pkt 4. Moderatorzy:
1. Moderator ma prawo do usuwania, blokowania, tematów lub postów nie zgodnych z
regulaminem.
2. Moderator mo¿e dawaæ ostrze¿enia je¿eli uzna to za s³uszne.
3. Moderator jest konsulem pomiêdzy u¿ytkownikami - rozstrzyga on spory miêdzy nimi i
pilnuje po¿±dku na forum, gdy w³adza moderatora jest za s³aba zg³asza on problem do
administratora.
Zasady przyjmowania u¿ytkowników na stanowisko moderatora:
1. Aktywno¶æ na forum;
2. Pozytywna opinia conajmniej 70% aktualnych moderatorów;
3. Brak wiêkszych konfilktów z u¿ytkownikami;
4. Kultura osobista i bardzo dobra znajomo¶æ regulaminu!
10 przykazañ moderatora
1. Moderator nie nabija postów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siê - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siê - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych wa¿nych sprawach.
5. Moderator nie obra¿a innych - moderator dobitnie zwraca uwagê.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyra¿a swoje my¶li.
7. Moderator nie wyk³óca siê - moderator szkoli forumowiczów.
8. Moderator nie zak³ada g³upich tematów - moderator sprawdza czujno¶æ. forumowiczów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - mo¿esz mieæ gorszego!!
Pkt 5. Ostrze¿enia:
1. S± przyznawane przez administracjê Cs-Dobczyce.pl.pl w trakcie z³amania którego¶ z pkt
regulaminu.
2. Warto¶æ ostrze¿enia zale¿y od przewinienia. Poczynaj±c na 1-2, do 3 - blokowanie
pisania postów, koñcz±c na 6+ ~ zakaz mo¿liwo¶ci wej¶cia na forum!
Administratorzy serwisu Cs-Dobczyce.pl nie ponosz± odpowiedzialno¶ci za tre¶ci zamieszczane
przez u¿ytkowników!
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu je¿eli zajdzie taka potrzeba.
Wszelkie zmiany dotycz±ce w regulaminie s± wprowadzane od daty poinformowania o nich!
Wszystkie zmiany regulaminu u¿ytkownicy dostaj± prywatn± wiadomo¶ci±.
Copyright © by Cs-Dobczyce , zakaz kopiowania bez zgody autorów!
Wszelkie prawa Zastrze¿one - All rights reserved !
Offline